خدمات تولید محتوا سریع نقطه ویرگول

خدمات تولید محتوا
فهرست مطالب

تیم نقطه ویرگول از جمله تیم‌های تولید کننده محتوا است که در کمترین زمان ممکن به تولید محتوا می‌پردازد. در نتیجه می‌توانید جهت دریافت خدمات تولید محتوا سریع؛ سفارش خود را ثبت کنید.

بسیاری از بیزینس‌‌هایی که به تازگی وارد فضای کسب و کار اینترنتی شده‌اند؛ برای رشد سایت خود نیازمند تولید محتوا انبوه هستند. در نتیجه به دنبال تیم‌هایی هستند که محتواهای سایتشان را در کمترین زمان ممکن تولید کرده و تحویل دهند. در ادامه‌ی این مطلب به شما خواهیم گفت که تیم تولید محتوای نقطه ویرگول چگونه به تولید سریع محتوا می‌پردازد.

فرایند تولید محتوا متنی

قبل از اینکه درباره تولید محتوا سریع توضیح دهیم؛ بهتر است فرایند تولید محتوا متنی و گرافیکی را برایتان شرح دهیم.

هنگامی که مدیران یک مجموعه برای سایت خود سفارش تولید محتوا می‌دهند؛ نویسندگان نقطه ویرگول ظرف 24 ساعت محتوا را تولید می‌کنند. این محتوای تولید شده کاملا یونیک خواهد بود و توسط ابزار‌های گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرد. از طرفی تمام محتواها سئو بوده و برای موتور جست‌وجو قابل شناسایی هستند.

بعد از تکمیل فرایند تولید محتوا، ویراستاران زبانی محتوا را از نظر خوانایی مورد بررسی قرار می‌دهند. در این مرحله تمام مشکلات خوانایی محتوا توسط ویراستار متخصص اصلاح می‌شود. در نتیجه هنگامی که مخاطبان وارد صفحه می‌شوند؛ به علت شیوایی بیان محتوا مدت زمان بیشتری را در سایت شما خواهند ماند. این امر باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهند شد.

در مرحله بعد ویراستاران سئو، رعایت آیتم‌های سئو در محتوا را مورد بررسی قرار می‌دهند. این مرحله به این منظور انجام می‌شود که محتوا برای موتورهای جست و جو قابل شناسایی باشد و بتواند رتبه کسب کند. اگر در محتوا تمام آیتم‌های سئو رعایت شده باشد؛ برای مشتری ارسال خواهد شد.

فرایند تولید محتوا گرافیکی

یکی دیگر از خدمات تولید محتوا در تیم نقطه ویرگول؛ تولید محتوای گرافیکی برای صفحات گوناگون سایت، اینستاگرام و… است. تمامی محتواهای گرافیکی یا تصویری در تیم تولید محتوای نقطه ویرگول ظرف 48 ساعت توسط طراح گرافیک؛ طراحی می‌شوند. در مرحله بعد طراحان ارشد محتوای تصویری را مورد بررسی قرار می‌دهند تا تمام اصول گرافیکی روی آن پیاده سازی شده باشد. در صورت تایید طراحان ارشد؛ محتوا به مشتری تحویل داده خواهد شد.

ادیت محتوا

در صورتی که مشتری محترم کامنتی برای افزایش کیفیت محتوا ارائه دهد. در عرض کمتر از بیست و چهار ساعت ادیت مربوطه انجام می‌شود. انجام خدمات ادیت محتوا بدون پرداخت هزینه اضافه خواهد بود و برای محتواهای متنی و گرافیکی انجام می‌شوند.

تحویل فوری محتوا

بسیاری از مشتریان عزیز برای محتواهایی از جمله رپورتاژ آگهی نیاز به تحویل هر چه سریع‌تر محتوا دارند. برای این مشتریان عزیز قابلیت تحویل 6 ساعته توسط تیم نیز وجود دارد. استفاده از خدمات شش ساعته رپورتاژ بعد از ثبت بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافه انجام خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر مطالب
ارتباط در
اینستاگرام
توی اینستاگرام، سعی می‌کنیم نکات سئو رو مختصر بگیم. این پیج هم برای محتوانویسان خوبه هم برای سئوکارای عزیز!
ارتباط در
تلگرام

توی تلگرام همیشه آنلاین هستیم. شما هرجا راحتید ما میایم اونجا!✌🏼

__________________

پیشنهاد می‌کنم برای گفتگو توی تلگرام از داخل گوشی روی دکمه کلیک کنین!

ارتباط در
واتس‌اپ

ما بیشتر توی واتس‌اپ با مشتریان در ارتباطیم و دریافت و تحویل پروژه ها از این بستر انجام میشن.

همینطور با نویسنده‌های محترم هم اینجا چت می‌کنیم اما توی ترلو کار رو مدیریت می‌کنیم.

__________________

پیشنهاد میکنم از داخل گوشی روی دکمه شروع کلیک کنید!

گفتگوی آنلاین در سایت

اگه درحال حاضر دوست ندارین هویت شما فاش بشه؛ می‌تونین با کلیک روی دکمه گفتگو (پایین – راست) با ما روی بستر سایت نقطه ویرگول گفتگو کنید!