مشاوره رایگان تولید محتوا در تیم نقطه ویرگول

مشاوره رایگان تولید محتوا
فهرست مطالب

یکی از خدمات تیم تولید محتوا نقطه ویرگول؛ ارائه مشاوره رایگان تولید محتوا است. شما می‌توانید از طریق شماره‌های پشتیبانی تایم مشاوره رایگان رزرو کنید و در زمینه‌های مختلف برای تولید محتوا از کارشناسان نقطه ویرگول اطلاعات دریافت کنید.

اگر قصد دارید کسب و کار خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی گسترش دهید؛ لازم است که نکات مهم تولید محتوای وب سایت و اینستاگرام، تقویم محتوا و… را بدانید. اگر زمان کافی برای کسب اطلاعات لازم را ندارید می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان تولید محتوا تیم نقطه ویرگول بهره‌مند شوید. در ادامه‌ی این بند قصد داریم تا خدمات مشاوره نقطه ویرگول را برایتان شرح دهیم.

محتوا چیست؟

تولید محتوا پادشاه تبلیغات اینترنتی است. اگر قصد دارید که محتوایی برای سایت خود تولید کنید و یا تولید محتوای سایت خود را به نویسندگان مجرب بسپارید؛ لازم است انواع محتوا را به خوبی بشناسید. اما قبل از هر چیزی بهتر است کلمه محتوا را تعریف کنیم.

اصطلاح محتوا یا  Content شامل طیف گسترده‌ای از اطلاعات می‌شود که همگی آن‌ها دارای سه ویژگی زیر هستند:

  • محتوا ساختار و قالب مشخصی دارد.
  • مخاطب محتوا، انسان است. پس هر داده‌ای که توسط انسان قابل درک باشد و در فهم آن دچار مشکل نشود، محتوا به شمار می‌رود.
  • محتوا شامل اطلاعاتی می‌شود که پیش و پس از عرضه قابلیت  ویرایش و به روز رسانی را داشته باشند.

اگر اطلاعاتی که دارای سه ویژگی بالا باشد؛ می‌تواند برچسب محتوا را به خود بگیرد. اما این ویژگی‌ها شامل چه انواعی می‌شود؟

(لینک دهی به مقاله محتوا چیست؟)

انواع محتوا

قبل از آن‌که به شما بگوییم که در مشاوره رایگان تولید محتوا تیم نقطه ویرگول چه اطلاعاتی را دریافت می‌کنید بهتر است با انواع قالب‌های ساختاری محتوا آشنا شوید.

 محتواها از نظر قالبی که در آن ارائه می‌شوند یا از نظر ساختار انواع گوناگونی دارند. در ادامه‌ی این بند به معرفی انواع محتوا به صورت موردی خواهیم پرداخت:

  • محتوای متنی
  • محتوای صوتی
  • محتوای تصویری
  • محتوای انیمیشنی
  • محتوای ویدیویی

(لینک دهی به معرفی انواع محتوا)

استفاده از تمام این انواع برای هر کسب و کاری واجب است. چرا که باید سلیقه مخاطبان گوناگون را پوشش داد. با یک مثال ساده اهمیت استفاده از انواع محتوا را برایتان روشن خواهیم کرد. تصور کنید که شما برای یک مجله خبری روانشناختی دارید و در آن باید به تولید محتوا روانشناسی بپردازید. مخاطبان شما دانش آموختگان رشته روانشناسی هستند. برخی از این روانشناسان ترجیح می‌دهند اطلاعات خود را با استفاده از پادکست‌های صوتی در هنگام رفت و آمد به روز کنند. برخی از آن‌ها علاقه دارند تا تایم قبل از خواب خود را به خواندن پژوهش‌های جدید در سایت شما اختصاص دهند. و برخی از آن‌ها دوست دارند حین وقت گذراندن در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام و یوتیوب از اطلاعات به روز دنیای علم روانشناسی استفاده کنند. اگر قصد داشته باشید که سلیقه تمام این مخاطبان را پوشش دهید باید از تمام قالب‌های تولید محتوا استفاده کنید.

انواع کانال‌های انتشار محتوا

با توجه به دسته بندی‌ که برای انواع محتوا معرفی کردیم، احتمالا متوجه شده‌اید که هر محتوا نیاز به فضای مخصوصی برای انتشار دارد. کانال‌هایی که در آن می‌توانید محتوای خود را منتشر کنید به شرح زیر هستند:

  • وب سایت
  • وبلاگ
  • اینستاگرام
  • یوتیوب
  • تلگرام
  • توییتر

اگر چه به جز کانال‌های معرفی شده کانال‌های دیگری نیز برای انتشار محتوا وجود دارند؛ اما با توجه به گستردگی کاربران این کانال‌های ارتباطی و اجتماعی، می‌توانیم از آن‌ها به عنوان بهترین فضاهای انتشار محتوا نام ببریم. با توجه به این موضوع بهتر است در رابطه با تمام این کانال‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید و از محدودیت‌ها و امکانات آن‌ها با خبر شوید. برای مثال گر قصد دارید به تولید محتوا آرایشی بپردازید. معرفی یک برند در فضای توییتر عملا غیرممکن است. چرا که در توییتر نهایتا بتوانید 300 کلمه در رابطه با برند آرایشی مد نظرتان توضیح دهید. در حالی که همین برند را می‌توانید در قالب هزاران کلمه در قسمت بلاگ سایت خود شرح دهید.

مشاوره رایگان تولید محتوا برای سایت

یکی از خدمات مشاوره رایگان تولید محتوا تیم نقطه ویرگول، معرفی راهکار‌هایی برای بازخورد بهتر و بیشتر محتوا در سطح وب سایت است. چند نکته اساسی که در تولید محتوا برای کسب و کار خود باید در نظر بگیرید به شرح زیر هستند:

  • بررسی پرسونا و مخاطب هدف
  • بررسی سایت رقبا در کلمات کلیدی مربوط به بیزینس
  • تنظیم تقویم محتوایی سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی برای سایت

تمامی این موارد لازمه اصلی تولید محتوا برای سایت هستند. قبل از هر چیزی لازم است تا اطلاعات روانشناختی و نیاز مخاطبان هدف خودتان را مد نظر قرار دهید. برای این‌کار می‌توانید به صدای مخاطبان، سوال‌هایی که در فضاهای مجازی یا به صورت حضوری از شما می‌پرسند، اطلاعات شخصی آن‌ها از قبیل شغل، سن و جنسیت گوش دهید. هیچ کس بهتر از مخاطبان شما نمی‌تواند نیاز بازارتان را به شما یادآوری کند.

بعد از آن باید به بررسی و تحلیل سایت‌های رقیب بپردازید. با بررسی رقبا می‌توانید به درک روشن‌تری از مخاطبان خود برسید و از طرفی با برطرف کردن ضعف رقبا در سایت خود به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

در مرحله بعد لازم است با کسب اطلاعات کلمات کلیدی پرکاربرد بیزینس خودتان را جمع آوری کنید و در نهایت با تهیه یک تقویم محتوایی جامع

مشاوره رایگان تولید محتوا تیم نقطه ویرگول برای سایت

با هماهنگی تایم مشاوره تیم نقطه ویرگول می‌توانید در رابطه با تحقیق کلمات کلیدی پر بازدید، بررسی سایت رقبا، نیاز بازار، تنظیم تقویم محتوایی و هر سوالی که در رابطه با تولید محتوا برای سایت دارید با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت کنید.  

مشاوره رایگان تولید محتوا اینستاگرام

اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان مردم جهان به خصوص ایران به شمار می‌رود. طبق آمار منتشر شده حدود بیست و چهار میلیون کاربر حقیقی ایرانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد که حدود یک سوم مردم ایران با اکانت‌های حقیقی مشغول فعالیت در این اپلیکیشن هستند. همین موضوع باعث شده کسب و کار‌ها اینستاگرام را به عنوان یک فضای مناسب جهت تبلیغ و فروش شناسایی کنند.

اما ایجاد یک حساب برای کسب و کار یا بیزنیس پیج در اینستاگرام یازمند تلاش آگاهی و تداوم است. قبل از تولید محتوا باید انواع محتوای مناسب اینستاگرام را به خوبی بشناسید. طرز تهیه تقویم محتوای اینستاگرام یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن آگاه باشید. در کنار این مورد لازم است محتوای پست، استوری و ویدیو را به صورت ترکیبی استفاده کنید و طریقه صحیح کپشن نویسی را بدانید.

مشاوره رایگان تولید محتوا تیم نقطه ویرگول برای اینستاگرام

تیم تولید محتوا نقطه ویرگول در تلاش است تا در زمینه‌های زیر به صاحبین مشاغل خدمات ارائه دهد:

  • تنظیم تقویم محتوا اینستاگرام
  • تولید محتوا متنی اسلایدی برای پست های پیج اینستاگرام
  • تولید محتوای ویدیویی
  • ارائه الگوریتم‌های اینستاگرام
  • تولید محتوا برای استوری
  • بررسی پیج و ارائه راهکار برای افزایش بازخورد پیج
  • طرز صحیح کپشن نویسی

مشاوره رایگان تقویم محتوا

تقویم محتوا شامل چارت منظمی از اطلاعات و برنامه ریزی برای انتشار محتوا است که در آن نوع محتوا، موضوع محتوا، مسئول محتوا، تاریخ و کانال انتشار محتوا یادداشت می‌شود. استفاده از تقویم محتوا باعث می‌شود تا در نیاز سنجی مخاطبان و تولید محتوا سریالی بهتر عمل کنید. داشتن تقویم محتوا برای مقاله‌های سایت و پست ‌های اینستاگرامی واجب است. چرا که باعث منظم شدن فضای بازاریابی محتوای شما خواهد شد. برای اینکه اصول طراحی تقویم محتوا را به خوبی پیاده سازی کنید و یا مشکلات احتمالی تقویم خود را اصلاح کنید. در صورت نیاز به خدمات تقویم محتوا می‌توانید از کارشناسان نقطه ویرگول  مشاوره بگیرید.

مشاوره رایگان تولید محتوا آموزشی

محتوای آموزشی به محتوایی گفته می‌شود که در آن آموزشی مرتبط با کسب و کار به مخاطبان ارائه می‌شود. برای مثال اگر یک سایت آژانس هواپیمایی دارید؛ احتمالا به فکر تولید محتوا گردشگری خواهید پرداخت. برای بلاگ این سایت می‌توانید از محتواهایی استفاده کنید که در آن بتوانید فرهنگ کشور مقصد، نکات مهم هنگام سفر به این کشور، اطلاعات عمومی درباره ویزا و… را به مخاطبان خود منتقل کنید. اما برای هر کسب و کاری نیاز به ارائه چه اطلاعاتی خواهد بود؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید به نیاز سنجی مخاطبان خود بپردازید. کارشناسان تیم تولید محتوا نقطه ویرگول به شما در این زمینه کمک خواهند کرد.

مشاوره رایگان تولید محتوا تبلیغاتی

محتوای تبلیغاتی می‌تواند شامل محتوای صفحات سایت، مقاله‌های بلاگ یا رپورتاژ آگهی‌ها شود. در این محتواها نوعی مطلب جهت جذب مخاطب و ترغیب آن‌ها به سایت یا خرید از سایت ارائه می‌شود. اما اصول نگارش و بستر‌های تبلیغاتی محتواهای تبلیغاتی نیاز به بررسی دقیق دارد. برای این کار بهتر است با یک متخصص حوزه تبلیغات صحبت کنید.

تیم تولید محتوای نقطه ویرگول آماده پاسخ دهی و ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان در تمامی حوزه‌های تبلیغات اینترنتی، تولید محتوا و استراتژی بازاریابی محتوا هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر مطالب
ارتباط در
اینستاگرام
توی اینستاگرام، سعی می‌کنیم نکات سئو رو مختصر بگیم. این پیج هم برای محتوانویسان خوبه هم برای سئوکارای عزیز!
ارتباط در
تلگرام

توی تلگرام همیشه آنلاین هستیم. شما هرجا راحتید ما میایم اونجا!✌🏼

__________________

پیشنهاد می‌کنم برای گفتگو توی تلگرام از داخل گوشی روی دکمه کلیک کنین!

ارتباط در
واتس‌اپ

ما بیشتر توی واتس‌اپ با مشتریان در ارتباطیم و دریافت و تحویل پروژه ها از این بستر انجام میشن.

همینطور با نویسنده‌های محترم هم اینجا چت می‌کنیم اما توی ترلو کار رو مدیریت می‌کنیم.

__________________

پیشنهاد میکنم از داخل گوشی روی دکمه شروع کلیک کنید!

گفتگوی آنلاین در سایت

اگه درحال حاضر دوست ندارین هویت شما فاش بشه؛ می‌تونین با کلیک روی دکمه گفتگو (پایین – راست) با ما روی بستر سایت نقطه ویرگول گفتگو کنید!