مشاوره رایگان بازاریابی محتوا و تولید محتوا / تیم تولید محتوا نقطه ویرگول

مشاوره تولید محتوا
فهرست مطالب

برای دریافت خدمات
مشاوره رایگان بازاریابی محتوا
روی لینک زیر کلیک کنید.

اگر در آغاز کار تولید محتوا برای برند و کسب و کار خود هستید؛ استفاده از مشاوره بازاریابی محتوا و سئو می‌تواند تاثیر زیادی بر ارزشیابی گزینه ها و انتخاب بهترین‌ها داشته باشد. فرقی نمی‌کند که کسب و کارتان در حوزه فروش محصول باشد یا ارائه خدمات، کسب دانش از هر مرحله کانتنت مارکتینگ می‌تواند به آگاهی شما در انتخاب بهترین گزینه ها و روش ها کمک کند. همچنین می‌توانید با دریافت مشاوره بازاریاب محتوا، در کاهش هزینه ها و افزایش ورودی ها، سوددهی برند خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

مزایای استفاده از مشاوره بازاریابی

شاید فکر کنید که هیچ کس بهتر از شما نمی‌تواند کسب و کار شما و استراتژی های پیشرفت بیزینس را بشناسد. اما اگر بازاریابی مبتنی بر محتوا را انتخاب کرده‌اید، نیاز است با یک متخصص تولید محتوا صحبت کنید تا شما را راهنمایی کند و راهکارهای علمی به شما ارائه دهد.

اگر می‌خواهید با ضمانت حرکت کنید…

با دریافت مشاوره بازاریابی محتوا می‌توانید روش هایی که قبلا هزاران بار روی بیزینس های مشابه با بیزینس شما جواب می دهد را بشناسید و پیاده سازی کنید. لازم نیست با آزمون و خطا به کشف روش های درست بپردازید. مشاورین بازاریابی محتوا با مطالعه منابع قوی و به روز، بهترین روش ها را شناسایی کرده و برای اجرا به شما معرفی خواهند کرد.

اگر می‌خواهید هزینه ها را کم کنید…

عمر تبلیغات سنتی بر اساس مدت زمانی است که با پیمانکار تبلیغ قرار گذاشته‌اید. اما عمر تبلیغات از طریق محتوا، از لحظه تولید آن تا بی‌نهایت است. برای هر محتوا لازم است فقط یک بار هزینه کنید و همیشه از مزایای تبلیغی آن استفاده کنید. اما اگر استراتژی درستی برای تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی خودتان در نظر نگیرید. احتمالا شانس این را نخواهید داشت که با هزینه کم، بهترین نتیجه  و خروجی را بگیرید.

اگر به دنبال نتیجه هستید…

اگر هنوز پیرو تبلیغات سنتی هستید لازم است شما را با آمارهای کانتنت مارکتینگ روبرو کنیم.

  • طبق آمارهای منتشر شد از طرف گوگل، سئو ارگانیک 5.66 برابر اثر گذارتر از تبلیغات پولی گوگل عمل کرده است.
  • 52 درصد از مشاغل موفق در دنیا از استراتژی های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند.
  • 61 درصد از صاحبان کسب و کار بر این عقیده هستند که حضور سئو قوی مهم‌ترین عامل در رشد بیزینس و افزایش سود آن‌ها بوده است.

این آمارها تنها بخشی از شگفتی کانتنت مارکتینگ است. شما با ارزیابی های عینی نیز می‌توانید به تاثیر کانتنت مارکتینگ پی ببرید. کافی است از یک صاحب کسب و کار که از کانتنت مارکتینگ استفاده می‌کند سوال کنید که کدام روش بازاریابی بهترین نتیجه را داشته است؟ بی شک کانتنت مارکتینگ اولین انتخاب او است.

اما این را بدانید که بدون اطلاعات درست و دقیق در خصوص محتوای هدفمند نمی‌توانید نتیجه مورد نظرتان را بدست آورید.

مشاوره رایگان تیم تولید محتوا نقطه ویرگول

حال که متوجه تاثیر شگفت انگیز بازاریابی محتوا شدید، وقت آن می رسد تا خدمات مشاوره رایگان تیم تولید محتوا نقطه ویرگول را به شما معرفی کنیم.

نقطه آغاز

بسیاری از کسب و کارهایی که در نقطه آغاز تولید محتوا قرار دارند، نمی‌دانند از کجا شروع کنند تا بهتر نتیجه بگیرند؟ بر کسی پوشیده نیست که تولید محتوای مناسب در دراز مدت همراه با نتیجه شگفت انگیز است. اما برای آن که سریع تر نتیجه بگیریم و راندمان محتوا را بالا ببریم باید چه کار کنیم؟ نقطه شروع نیاز سنجی است. پیدا کردن نیازهای بی پاسخ مخاطبان شماست. علی رغم گسترش بازار محتوا و رقابت بالایی که در این حوزه وجود دارد. هنوز هم سوالات بسیاری در هر کسب و کار وجود دارد که مخاطبان پاسخی درباره آن از سمت گوگل دریافت نمی‌کنند. پیدا کردن این نیازها به کمک یک متخصص تولید محتوا می‌تواند شانس شما را برای دیده شدن و جلب توجه مشتری تا حد زیادی افزایش دهد.

تحقیق کلمات کلیدی

در بازه های زمانی گوناگون، کلمه های کلیدی مختلفی در کسب و کار شما ترند می‌شوند. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که مخاطبتان دنبال چه نوع محتوایی است. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب یک کار تخصصی است. علاوه بر دانش عمومی در رابطه با کسب و کارتان لازم است که نسبت به ابزارهای تحقیق و پیدا کردن کلمات کلیدی آگاهی کافی داشته باشید. متخصصان تیم نقطه ویرگول به شما کمک خواهند کرد تا کلمات کلیدی که شانس دیده شدنتان را افزایش می‌دهد پیدا کنید و به تولید محتوای دقیق در این خصوص بپردازید.

مشاوره استراتژی محتوا

ارزش‌های هر کسب و کار، سازنده استراتژی هایی است که در پی آن مشتری ها به بازار ورود پیدا می‌کنند. نشان دادن ارزش‌ها، خط قرمز‌های برندتان و همین طور منافع مخاطبانتان در محتوا، می‌تواند ورودی شرکتتان را تا چند برابر افزایش دهد. شما باید با بیانی شفاف به تولید محتوایی همسو با ارزش های کسب و کارتان بپردازید.

تعرفه های تولید محتوا

از دیگر خدمات مشاوره تیم تولید محتوای نقطه ویرگول، بررسی بودجه و ارائه بهترین راهکار ها متناسب با بودجه است. کافیست بودجه در نظر گرفته شده برای کانتنت مارکتینگ را به مشاوران تیم ما ارائه دهید تا بسته به میزان بودجه بهترین استراتژی محتوا را برایتان در نظر بگیرند.

سوالات متداول

چگونه از مشاوره رایگان بازاریابی محتوایی استفاده کنم؟

برای این کار کافی است روی لینک قرار داده شده در صفحه کلیک کنید تا مستقیما به کارشناسان ما وصل شوید. در نهایت می‌توانید تایم مشاوره را حضوری یا آنلاین تنظیم کنید تا شرایط کسب و کار شما مورد بررسی قرار گیرد.

مشاوره بازاریابی محتوا شامل چه کدام بخش‌های بازاریابی می‌شود؟

در تیم نقطه ویرگول می‌توانید در حوزه های زیر به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید:

  • بازاریابی محتوا
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تعیین بودجه با توجه به استراتژی
  • تعیین استراتژی با توجه به بودجه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر مطالب
ارتباط در
اینستاگرام
توی اینستاگرام، سعی می‌کنیم نکات سئو رو مختصر بگیم. این پیج هم برای محتوانویسان خوبه هم برای سئوکارای عزیز!
ارتباط در
تلگرام

توی تلگرام همیشه آنلاین هستیم. شما هرجا راحتید ما میایم اونجا!✌🏼

__________________

پیشنهاد می‌کنم برای گفتگو توی تلگرام از داخل گوشی روی دکمه کلیک کنین!

ارتباط در
واتس‌اپ

ما بیشتر توی واتس‌اپ با مشتریان در ارتباطیم و دریافت و تحویل پروژه ها از این بستر انجام میشن.

همینطور با نویسنده‌های محترم هم اینجا چت می‌کنیم اما توی ترلو کار رو مدیریت می‌کنیم.

__________________

پیشنهاد میکنم از داخل گوشی روی دکمه شروع کلیک کنید!

گفتگوی آنلاین در سایت

اگه درحال حاضر دوست ندارین هویت شما فاش بشه؛ می‌تونین با کلیک روی دکمه گفتگو (پایین – راست) با ما روی بستر سایت نقطه ویرگول گفتگو کنید!