اصطلاح یا کلمه یونیک در محتوا یعنی چه؟ معنی یونیک چیست؟ سفارش محتوای یونیک

سفارش تولید محتوا
فهرست مطالب

بازاریابی محتوا و نتایج شگفت‌انگیزی که برای کسب وکارها دارد موجب گردیده تا اغلب صاحبان مشاغل به دنبال سفارش تولید محتوا سئو و یونیک باشند. 

اما چرا افراد به دنبال تولید محتوا یونیک و سئو هستند؟ معنی اصلاح‌های نامبرده چیست؟ استفاده از محتواهای اصولی و حرفه‌ای چه تاثیری بر برندینگ و مارکتینگ دارد؟ در این مقاله قصد داریم که شما را با مفهوم سئو و یونیک همچنین مزایای تولید محتوا آشنا سازیم.

مزایای استفاده از تولید محتوا

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فضای وب؛ استراتژی جذب مخاطب از تبلیغات به سمت بازاریابی محتوا در حرکت است! به همین علت بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب‌وکار‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه اطلاعات مفید از طریق وب‌سایت خود به جذب مخاطبان بپردازند. اما چرا بازاریابی محتوا در فصل نوین ارتباطات تا این حد رشد کرد و مورد توجه قرار گرفت؟ در ادامه‌ی این بند به بررسی چند مورد از مزایای استفاده از بازاریابی و تولید محتوا خواهیم پرداخت.

اعتماد سازی

اعتماد سازی برای مخاطبان: تولید محتوا و ارائه مطالب ارزشمند به مخاطبان باعث می‌شود که به مخاطبان خود نشان دهید تا چه حد حرفه‌ای هستید. از طرفی به رخ نمایی تسلط با ارائه آموزش‌های مفید باعث می‌شود تا مخاطبان بیش از سایر برندها به شما اعتماد کنند.

تبلیغات همیشگی

هنگامی که از روش‌های سنتی تبلیغات استفاده می کنید؛ تنها مدت محدودی می توانید خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. اما با سفارش تولید محتوا می‌توانید همیشه در معرض دید مخاطبان قرار بگیرید. هنگامی ک مخاطب شما به دنبال شما می‌گردد به راحتی می‌توانید به حل مشکل او بپردازید و شرایط خرید را برای او فراهم کنید.

تبدیل مخاطب به مشتری

هنگامی که به تولید محتوا برای سایت خود می‌پردازید؛ شانس بیشتری برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل دارید. چرا که هزینه‌های بازاریابی شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. از طرفی نیازی به پیگیری مرتب ندارید و مخاطبان خودشان به سراغ شما می‌آیند. این اصل در بازاریابی باعث جذب بیشتر و بهتر مشتریان می‌شود.

تولید محتوا یونیک

یونیک در لغت به معنای منحصر به فرد بودن است. در حوزه تولید محتوا، اصطلاحی است که به محتوایی اطلاق می‌شود که حتی یک جمله از آن کپی نشده باشد. بسیاری از افراد که به سفارش تولید محتوا می‌پردازند، با مفهوم یونیک آشنا نیستند. با این وجود لازم است بدانید که یونیک بودن یک محتوا از هر آیتم دیگری با ارزش‌تر است. هنگامی که محتوای شما صددرصد یونیک باشد و هیچ جمله‌ای از آن کپی نباشد؛ توسط الگوریتم های گوگل با ارزش تلقی می‌شود و می‌تواند در گوگل رتبه بگیرد.

دقت کنید در صورت وجود جملات کپی در ساختار محتوا، سایت شما نمی‌تواند در کلمه کلیدی مربوطه رتبه بگیرید و حتی تاثیر منفی در سئوی سایت خواهد داشت. در نتیجه دقت کنید که رعایت یونیک بودن محتوا از هر چیزی با ارزش تر است.

سفارش تولید محتوا یونیک

اگر قصد دارید که به سفارش تولید محتوا یونیک بپردازید لازم است محتوای خود را از طریق ابزار‎های گوناگونی که در دسترس هستند بررسی کنید. برای این‌کار کافی است تا محتوا را در اختیار سایت‎های بررسی کننده سرقت ادبی قرار دهید. این سایت‎ها به راحتی می‌توانند جملات کپی شده از سایت‌های دیگر را مشخص کنند. بعد از بررسی می‌توانید جملات کپی شده را حذف و یا ویرایش کنید.

تمامی سفارش تولید محتواهای ثبت شده در نقطه ویرگول؛ یونیک هستند و با ابزار‌های گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرند و همراه با تست صددرصد یونیک به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد.

برای ثبت سفارش تولید محتوا یونیک در نقطه ویرگول اینجا کیلک کنید.

تولید محتوا سئو

سئو در اصطلاح تولید محتوا، به بهینه سازی یک کلمه کلیدی گفته می‌شود. هنگامی که محتوا روی کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار سئو یا بهینه سازی شده باشد؛ آن محتوا از نظر گوگل، با ارزش تلقی شده و بسیار راحت‌تر رتبه می‌گیرد. نوشتن یک محتوا سئو شده ملزم به رعایت قوانینی است تا عنکبوت‌های جستجوگر گوگل بتوانند به راحتی کلمه کلیدی اصلی و فرعی محتوا را شناسایی کنند.

سفارش تولید محتوا سئو

تمامی محتواهایی که توسط نویسندگان نقطه ویرگول نوشته می‌شوند از اصول سئوی حرفه‌ای برخوردار هستند. چرا که تمامی نویسندگان دوره‎‌های لازم جهت تولید یک محتوای با کیفیت و اصولی را گذرانده و بعد از شرکت در آزمون‌های تولید محتوا در مجموعه استخدام شده‌اند.

نکات مهم هنگام سفارش تولید محتوا

اگر قصد ثبت سفارش تولید محتوا در نقطه ویرگول را دارید بهتر است به نکاتی که در ادامه‌ی این بند به آن‌ها اشاره می شود دقت کنید.

اولین نکته بررسی نیازهای برند شما است! هیچ کس بهتر از شما بازارکار و مشتریانتان را نمی‌شناسد. برای همین هنگام ثبت سفارش تولید محتوا لازم است به این نکته دقت کنید و نیاز‌های مشتریتان را در اختیار نویسندگان قرار دهید.

نکته بعدی مربوط به پرسونای برند است. برای مثال هنگامی که قصد تولید محتوا برای یک برندی که کتاب کنکوری می‌فروشد را دارید، باید به زبان دانش آموزان دبیرستانی محتوا تولید کنید تا درک مفاهیم برای دانش آموزان راحت‌تر باشد. در مقابل اگر سایت فروش کتاب‌های دانشگاهی دارید؛ باید مطالب تخصصی هر کتاب را در محتوای خود مورد بررسی قرار دهید. به این صورت می‌توانید نیاز دانشجویان را برطرف سازید.

نکته آخر توجه به ددلاین‌ها است. اگر به طور منظم در سایت خود محتوا منتشر کنید شانس بیشتری برای رتبه گیری خواهید داشت. در نتیجه بهتر است از قبل تقویم‌های محتوایی هفتگی یا ماهیانه تهیه کنید تا بتوانید به موقع محتوا را در سایت درج کنید.

ثبت سفارش تولید محتوا در نقطه ویرگول

اگر قصد ثبت سفارش تولید محتوا به همراه مشاوره رایگان یا تقویم محتوا را دارید؛ می‌توانید از طریق راه‎‌های ارتباطی درج شده در سایت نقطه ویرگول اقدام کنید. تمامی محتواهای تولید شده در مجموعه ما هم‌خوان با اصول سئو بوده و کاملا یونیک و منحصر به فرد هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر مطالب
ارتباط در
اینستاگرام
توی اینستاگرام، سعی می‌کنیم نکات سئو رو مختصر بگیم. این پیج هم برای محتوانویسان خوبه هم برای سئوکارای عزیز!
ارتباط در
تلگرام

توی تلگرام همیشه آنلاین هستیم. شما هرجا راحتید ما میایم اونجا!✌🏼

__________________

پیشنهاد می‌کنم برای گفتگو توی تلگرام از داخل گوشی روی دکمه کلیک کنین!

ارتباط در
واتس‌اپ

ما بیشتر توی واتس‌اپ با مشتریان در ارتباطیم و دریافت و تحویل پروژه ها از این بستر انجام میشن.

همینطور با نویسنده‌های محترم هم اینجا چت می‌کنیم اما توی ترلو کار رو مدیریت می‌کنیم.

__________________

پیشنهاد میکنم از داخل گوشی روی دکمه شروع کلیک کنید!

گفتگوی آنلاین در سایت

اگه درحال حاضر دوست ندارین هویت شما فاش بشه؛ می‌تونین با کلیک روی دکمه گفتگو (پایین – راست) با ما روی بستر سایت نقطه ویرگول گفتگو کنید!