چه محتوایی گوگل پسند است؟

محتوای گوگل پسند
فهرست مطالب

اگر بنیان گذار یک کسب و کار هستید؛ احتمالا این جمله معروف را شنیده‌اید:

محتوا؛ پادشاه است.

اما چه اتفاقی می‌افتد که محتوا پادشاه می‌شود و تاج را روی سر بیزینس شما می‌گذارد؟ باید بگوییم که همه چیز به موتور‌های جست و جو بر می‌گردد.

هنگامی که شما محتوا نویسی را آغاز می‌کنید و یک برگه با عنوان “بلاگ” در سایت خود ایجاد می‌کنید؛ خود را به عنوان برندی نشان می‌دهید که به انتشار اطلاعات در حوزه کسب و کار خود علاقه دارد. اما موتور‌های گوگل چطور تشخیص می‌دهد که محتوای شما با ارزش است؟

اینجاست که بهینه سازی موتور جست و جو و یا سئو به کمک شما خواهد آمد. اگر کنجکاو هستید که بدانید محتوای گوگل پسند یعنی چه پیشنهاد می‌کنیم که ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

الگوریتم‌های گوگل

هنگامی که یک محتوا در صفحات گوناگون گوگل منتشر می‌شود. گوگل با کمک الگوریتم‌هایی مانند پاندا، تازگی محتوا؛ مرغ مگس خوار و… محتوای شما را ارزیابی می‌کند. اگر قصد دارید که به تولید محتوا بهینه شده برای موتور جست و جو بپردازید؛ لازم است که با الگوریتم‌‌های گوگل آشنایی داشته باشید. این الگوریتم‌ها روش‌هایی هستند که گوگل با استفاده از آن‌ها محتوا را مورد بررسی قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای محتوای گوگل پسند باید مد نظر قرار دهید؛ یونیک بودن محتوا و سئو کردن آن است که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

یونیک بودن محتوا

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها برای گوگل؛ یونیک بودن محتوای شماست. گوگل، برای جلوگیری از انتشار محتوای تکراری در صفحات گوناگون؛ الگوریتمی را طراحی کرده است تا به بررسی سرقت ادبی محتواها بپردازد. اگر محتوای شما تازگی داشته باشد و به اصلاح یونیک باشد؛ گوگل آن را ارزشمند تلقی می‌کند و در رتبه‌های بالاتری نشان خواهد داد. اما اگر محتوای شما یونیک نباشد، گوگل آن را در لیست اسپم خود قرار می‌دهد و در رتبه‌های بالا به هیچ وجه سایت شما را نمایش نخواهد داد.

سئو

همان طور که می‌دانید برای اینکه یک محتوا سئو باشد و برای موتور‌های جست و جو قابل جست و جو شود لازم است که نکات اساسی آن در محتوا پیاده سازی شود. در این صورت الگوریتم‌های گوگل به راحتی می‌توانند کلمات کلیدی محتوای شما را تشخیص دهند و در صورت سرچ، به مخاطب نشان دهند.

سفارش محتوای گوگل پسند در نقطه ویرگول

اگر قصد استفاده از خدمات بازاریابی محتوا را دارید. می‌توانید محتواهای خود را به تیم نقطه ویرگول بسپارید. تمامی محتواهای تولید شده در مجموعه نقطه ویرگول برای موتورهای جست‌وجو بهینه سازی شده اند و همراه با تست یونیک بود محتوا و سئو بودن محتوا به شما عزیزان عرضه می‌شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر مطالب
ارتباط در
اینستاگرام
توی اینستاگرام، سعی می‌کنیم نکات سئو رو مختصر بگیم. این پیج هم برای محتوانویسان خوبه هم برای سئوکارای عزیز!
ارتباط در
تلگرام

توی تلگرام همیشه آنلاین هستیم. شما هرجا راحتید ما میایم اونجا!✌🏼

__________________

پیشنهاد می‌کنم برای گفتگو توی تلگرام از داخل گوشی روی دکمه کلیک کنین!

ارتباط در
واتس‌اپ

ما بیشتر توی واتس‌اپ با مشتریان در ارتباطیم و دریافت و تحویل پروژه ها از این بستر انجام میشن.

همینطور با نویسنده‌های محترم هم اینجا چت می‌کنیم اما توی ترلو کار رو مدیریت می‌کنیم.

__________________

پیشنهاد میکنم از داخل گوشی روی دکمه شروع کلیک کنید!

گفتگوی آنلاین در سایت

اگه درحال حاضر دوست ندارین هویت شما فاش بشه؛ می‌تونین با کلیک روی دکمه گفتگو (پایین – راست) با ما روی بستر سایت نقطه ویرگول گفتگو کنید!